torstai 2. helmikuuta 2012

kauneinta oli hymys, ei oo toista sellast täällä

erika: edellispäivän amanda linkkas mul tälläsen biisin jota kuuntelen koko ajan uudestaan, ja uudestaan. Herään aamul ja heti kone auki, tää soimaa ja fb'he. Kuunnelkaa toi biisi oikeesti ois niin helvetin sulost jos joku laulois sust tollee ! :) awww

minä: MÄ HALUAN OMAN JÄRJESTELMÄKAMERAN !! Vien aina amanda kamera ja jos siel on 2 kuvaa ni ku oon vähä käyttäny sitä siel 200 kuvaa x) gihihih. Viime päivin ollaa oltu mä, amanda ja pihla keskenämme. Ollaa sovittu kaikkee et mennää esim. Vertti-konserttii ja sit liput hankittu Voice Of Finlandin finaaliin ! :)

kaverit: huhhuh. mun parhaatkaverit sopi riitansa keskenään ja oon tosi ilonen nyt ku kaikki on hyvin (: meijän luokkalaisilki on riita, eikä sitä oo viel sopinu ja nyt se on sit nii iso et meijä luokkaa tulee joku vitun KIVA koulu operaatio.....

rakkaus: mä en vaa jaksa mitään suhteita. mä en jaksa mitään mihin liittyy jätkät. That's how it supposed be living young, wild and free </3


soriiii ! :(( nyt ei oo kuvii ku en oo saanu niit viel amanda järkkäriltäää ! :(( mut pian tulossa ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti