lauantai 4. helmikuuta 2012

my body need a hero

erika: mitä täsä oon koukuttunu uuteen biisiin :D david guetta - turn me on ft. Nicki Minaj ei paha (; se onki nii kummallista ku elämä voi heittelehtii päivän aikana ?

minä: mul on ollu pitkää haaveena kirjottaa oma kirja, jos ois jotain ideaa. Nyt sit oon alottanu sellasen ja kaveritki pääs lukee sitä alkuu. Nyt muuttelin sitä aika koval kädel, mut kai siit iha hyvä tulee ? :) sori niitä kuvia en oo vielkään saanu amandalta, joten taas tälläne kuvaton postaus....

kaverit: yks frendi puhu must paskaa sen blogiin. kui naurettavaa, ettei voinu sanoo face 2 face ? no onneks mul on ihmisii joihi voi luottaa ja jotka on vaa ihanii ! ♥ oon tutustunu täsä viiko sisäl parii uutee tyyppii ja niist on tullu mul tosi tärkeitä :)♥

rakkaus: en tiiä mitä ajatella. jotenki haluisin jotain mut sinäänsä ei vois kiinnostaa pätkääkää. "vitut miehistä, onhan mulla jääkaappi" eks jea ?

mä tästä lähen runosmäkeen rakkaan Neten ja Minjatuituin kanssa ! ♥ ja ehkä muitakin mut ainaki noitte mursujen kanssa :)♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti