sunnuntai 19. helmikuuta 2012

asshole i talk to you !

erika: mitä olin kipeen viiko enne ku pääsin tonne ulkoilmoil. eile oli iha sairaa hauskaa med. siiri, pihla, amanda, minja ja hetke veera. no sit illemmal soitteli yhel jätkäl, ku se ei oo vastannu mul 3 päivää. sit sielt vastaa mu entine paraskaveri et joo moi älä soittele rassel et se on mun kaa. sit oon silleee ööö OOOLRAID. sit jonku pari tunni pääst kaikki me muijat ruvetaa pomppittaa niit iha sairaa mont kertaa. sit kaikist puheluist sain selvin sen et 1. se vihaa mua koska oon olemassa 2. koska sanoin sille kerran tai kaks et on paskaa olla young and wild and free 3. mun pitää men panee supermarketi myyjää 4. oon huora 5. en saa keltää 6. pitää pistää dikki suuhu
joo toivottavasti se muija tukehtuu purkkaans, se o sellane bitch. joo tää oli tälläne postaus mut tos sit kuvii noist meiä sekoiluist >
ja en jaksanu ottaa ku muutaman ku niit kuvii tuli 200.....





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti