maanantai 30. tammikuuta 2012

the stars come out

erika: viime päivil on ollu vähä alamäkee. olin tos kipeen mut nyt taas terve, mutten viitti men viel treeneihin, etten _taas_ saa jälkitautii.

minä: eile palautettiin seiskaluokan laput. se oli mul tosi iso valinta, mut pitkän ja hauraan pohtimisen jälkeen päädyin jäämään musaluokkaan♥ oon ihan tosi tyytyväinen tähän, koska ensinnäki musiikki merkitsee mul niin paljon ja se on niinko mun suurin toive et se liittyis mun tulevaisuuteen vaikuttavasti. naureskeltii vaa sitä, ku piti pistää tekstiili tai puutyö ja suluissa luki, että se mikä ollut kuudella luokalla ja mä vaa rastitin puutyön ku kaikki haukkuu sitä opettajaa XD

kaverit: viimesten kolmen päivän sisällä, mun kaverit on ehtiny riidellä aivan liikaa. en tiiä mitä teen. rakastan niit kaikkii ihan yhtä paljon, mut en haluis asettuu kenenkään puolel sinäänsä. et riidelkööt omat riitansa ite o;

rakkaus: tällä hetkellä ajattelen että vitut suhteista .

MUUTEN räjäytettiin eilen mä, amanda ja pihla mentos kokikseen ja se oli siistii, siitä tulossa video myöhemmin :) ja tehtiin se koska ne on meiä inside before i die juttuja :):)
täs viel parit kuvat :)

 kissaloikkaa lapis
 lol läpäl tosikot
 kusimokut
perus vessa teineilyt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti