maanantai 2. tammikuuta 2012

laPiruetti

^ otsikko mitä parhain XD joo sanoin jo kerran etten oo hyvä keksii otsikoita....
en nyt tee minä- rakkaus & kaverit-osioita, ku oon vaa ollu himas dataas, nii ei oo oikee ehtiny mitää erityist tapahtuu. no, mitä mä rupesin siivoo näit mun järkyttäväs kuosis olevii laatikoi xd nii sit meni alas, kun toin pari pulloo alas sit, ku rupesin pistää niit kuivuun, nii sit huomasin et ne näytti hienoilt XDXD että sit takertusin kameraan ja pidin siitä kovaa kiinni samalla ku siivoin, sen 3 tuntia :D





nenäliinoja, sydänsuruja & huulirasvaa♥



mun uus siisti kaappi / ja hyi noi takit on 100 vuotta vanhoi ._.

NUTTURAAA
 ♥


webbi



hei täsä on nyt näit paitoi
mitä ostin sillo

paita 1
 gina tricot 9,95 e


paita 2
 gina tricot 9,95 e


paita 3
7,45 e 




pistin treeni vaatteet päälle
ja sit oli pakko vähä venytellä XD
mut ei siit tullu oikee mitää :D





 tää on mun elämä ollu täsä päivil♥ ._.


ahh, viimeiki luntaaa♥



vähä spagaattii täsä.

 anteeks, tää on kamala XD


HYVÄÄÄÄÄ VUOTTA 2012 TEILLE KAIKILLE !!!
_KIITOS_ et liityitte lukijoiksi
nyt jo 4 lukijaaa♥

1 kommentti: