lauantai 26. marraskuuta 2011

this is me

erika: Sen verran kun näitä blogeja on tullu kirjoteltuu ja luotuu, nii ne ei mahdu viiden käden sormiin. En oo keränny erityisesti lukijoita mihinkään blogiin. Oon aina alottanu uuden ja silt pohjalt innostunu aina uudelleen ja uudelleen. Ihansama jollei kukaan lue tätä. Oisha se toki iha jees jos ois lukijoi, mut ois kiva jos lukijat kans kommais ja sillee :)
Mä oon tosi huono otsikois ja muutenkin kirjottamises. En ikin keksi miten alottais nää kaikki postaukset :D 
Tälläne pika tutustumine muhu täsä ny. 
Nimi on Erika. Asun tääl turus :D Oon kakstoist. Harrastan tanssii, partioo, laulutuntei & yht kerhoo. Oon musaluokal.
Tosa sillee kaikki tarvittava tieto musta ja nyt sitte päästään juttuun.
Eli yritän nyt tosiaan kirjotella ahkerammi kun muihin näihin :D hehhee 
Yritän laitella paaaaljon kuvia ja tällee näi :D et tulis kivempaa luettavaa.

Rakkaus: Oon sinkku. Sen varmaa jokane arvaa kun kattoo mun naamaa. Ei en kelpaa kenellekkään. Tykkään yhest pojast. Ollaan iha sillai kaverei ja näi mut ei meist oikeesti tuu koskaan mitää :d Tekstaan sen kaa tooooosi usein ja se on kiva ja söpö ja sillee :D heheheee ei oo kivaa olla ihastunu.

Kaverit: Mul on paljon kavereit. Sellasii johon voin luottaa. Mut sit sellasii kusipäit on liikaa. Okei mul on kolme parast kaverii, tavallaa neljä. No eli Amanda, Pihla & Nette. Sit tavallaa Maria, mutku ei nähä useein ja ollaa tutustuttu jossai 1HKU D44 irc-gallerias et terve. On maria mul tärkee ja rakas muttei nii tärkee ku noi ku oon tuntenu ne joku 100 vuotta XDDD

Minä: En oo mielestäni kaunis. En oo mielestäni laiha. Oon mu mielest ruma ja läski. Onha mul muutaki väitetty mutku tuntuu et tytöt sanoo sitä vaa sen takii et toine sanois takas ja sais ite hyvän mielen :d emmä voi varmaks sanoo mut tuntuu vaa. Ja vaiks ne tarkottais sitä oikeesti nii mul merkkaa enemmä poikien mielipiteet, koska niil me naiset ja tytöt halutaa näyttää et ollaa kauniit ja hoikkii :d oon muuten ihan sujut itteni kans koska tiiän et oon jossai oikeesti hyvä. Mut mä vaan tarviin jonku jota voi halailla ja sillee :d

erika ♥

++ joo toi banneri XDD teen pian uuden

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti