tiistai 29. marraskuuta 2011

jar of heart

erika: on tää ihajees istu kotoo dataas yksi väsyneen kuuntelees jotai jar of heart iha maseentuneen :d sori hei, eilen en tehny postaust :(( tässä nyt tää kaverit, rakkaus & minä (: 

kaverit: ei lisättävää tai poistettavaa oikeestaan. Kaikki aika normaalist (:

minä: oon oikeest nyt kehittyny tanssis huomasin sen tänään :D oon tyytyväine ittessäni siihe :D jotain positiivist!



rakkaus: 10 minaa sit olin viel parisuhtees. En kerro oikeit nimee mut leikitää et se oli vaiks Pekka. Laitettii se irc-galleriaa, mut eipä kestäny kauaa ku koko meijä koulu kuhisee siit ja sit yks meijä koulu poika oli menny sil sanoo et oon huutanu kaikil vaiks en oo -.- mut joo terve sit se on vaa et rakastan sua !<3<3<3<3<33<3<31 ja öö sit se ei voi sanoo et on mun kaa yhes. tykkään siit ja yhest toisest mut ei kummastakaan tuu mitään. MITÄ MÄ TEEN? help me .




kuvat (c) we♥it
erika ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti