keskiviikko 30. marraskuuta 2011

lallalallalaa

erika: hei älykäs otsikko! :D No toimii aina. Eli tänään oli kouluu 8-15 :P rehtori syö pääs, haluan kotiin aikaisin ja nukkua myöhään! Hehe. Oli viimeset treenit tänään :( olihan siin tosiaa aika hauras fiilis ku poistus siit salist vikan kerran. Näytöksen jälkeen on kuitenki pari tuntii et kattoo meneeks sit viel niihi :) Tässä taas minä-, kaverit- & rakkaus-osiot.

minä: okei ihan ekaks sanon taaaas tosta tanssista. Se on mulle vaa _niiin_ tärkeetä et haluun vaan aina onnistuu... Ei se kyl onnistu, mut yritän parhaani (: ens viikolla hissan koe -.- ja sitä seuraavalla enkun koe -.- ärg, vihaan kokeita yli kaiken. No nää on kuitenki viimesii kokeit et enköhä mä kestä :// Maanantaina on Logomossa tanssinäytös ja mulla on yhteensä 6 tanssii (: vaa yhes kohtaa tulee hiukan kiire, muuten on vaa sellast et hei koska pääsen lavalle? :D

kaverit: ei taaskaan juurikaan lisättävää :D no ärsyttää mua yks tyyppi tanssis ku on aina hei olen oikeessa ja sit se tulee toisten paikoil tanssissa ja sit se huitoo käsiensä kaa tyylii toisii turpaa :d ja öö sit yks meijä koululaine jost kukaa ei tykkää mut meijä on pakko olla sen kaa tai sit olla koulukiusaajii vaiks _SE_ valehtelee meille -.-' et jepA

rakkaus: teehee. Pekka saa jäädä nyt siirryttiin takasin "Hermanniin" HEHE, älykäs feikkinimi :D teehee mua naurattaa koko ajan ku aattelen sitä tyyppiiiiiii :s se on niiiiiin ihanaaa ♥♥. mut täs on se pointti etten saa sitä vaiks oisin joku miss universumi :d se on mister avaruus ihanuus :D hehee mut se tulee ehkä ens vuon mun kaa samal luokal ja ees samaa kouluu nii sit ehkä vois ollakki jotain ;----) saa nähä :D 

nyt kattomaan salkkareita! 

erika♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti